Pilatesli Günler :)

  İnsanı farklı hissettiren ve artık hayatımın sporu olan pilates ile tanışmam 6 ay öncesine dayanıyor.

  6 ay önce, 1 ay süre ile bir pilates kursuna yazıldım. Ancak saatleri uymadığı için bırakmak zorunda kaldım. Bu arada vakit buldukça şirketin spor salonunda spor hayatıma devam ettim ama hep bir şeyler eksikti. Çünkü koşmayı sevmiyorum, yürüyüş yapmaktan sıkılıyorum.
Veee sonunda 1 ay önce, saatleri bana uyan bir pilates kursana yazıldım. Şimdi çok rahat diyebilirim ki her şey tam :)

  Öncelikle öyle göründüğü kadar kolay değil. Her zaman her yerde esnek bir insan olduğumu savunan ben, pilates sayesinde bunun çokta doğru olmadığını farkettim:)

 Çok fazla yorulmadan bütün kasların çalışıyor. En zevk vereni de yarın her bir kasın tatlı tatlı ağrıyacak olması :) Bugün karın bölgesine yoğunlaştık. Bakalım yarın nasıl ağrılarım olacak...

  Pilatese salı ve perşembe akşamları gideceğim. Ara arada sizlerle deneyimlerimi paylaşıyor olacağım.

Pilates demek; esneklik demek... Pilates demek; mutluluk demek:)

Mutlu pilatesler herkese:)


1 Response
  1. pilates bence dunyanin en onemli buluslarindan biri! ve spor sonrasi olusan o aci, o ne tatli bir acidir o. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/